book flere
foto-oppdrag
fra google
Fyll innboksen med meldinger fra folk som vil booke deg!
Du…
- bruker mange timer på scrolling og posting på instagram
- følger nøye med på Facebook i tilfelle noen poster en henvisning
- venter på eposter fra drømmekunder som vil ha deg som fotograf
- er lei av fotografereringer du ikke ELSKER
- har en fin hjemmeside med flotte bilder, men den gjør ikke så mye for bedriften din
Dette er mer enn bare et seo kurs for fotografer
Da du først begynte som fotograf, trodde du at dagene dine ville bli brukt på å fotografere søte babyer og delta i fantastiske bryllup. Men i stedet brukes dagene dine på å prøve å finne de som vil at du skal ta bilder av dem. Det var jo ikke det du hadde sett for deg!
Du burde være der ute og gjøre det du er best på. Hvorfor finner ikke drømmekundene dine deg? Hvorfor blir de ikke hodestups forelsket i bildene dine!?
Du ønsker en bedrift der du får gjort all markedsføringen på bare noen få timer i uken, og tilbringer resten av tiden med å fotografere drømmekunder som føles som venner.
Evelyn Wallin
“Det er umulig å oppsummere alt jeg har lært fra dette kurset, innholdet er så verdifullt! Du er virkelig flink til å undervise, enkel å forstå, og du har masse kunnskap! Noe som virkelig har festet seg hos meg gjennom hele kurset, og som jeg tror også hjalp meg med å holde meg på kurset, var noe du sa i begynnelsen om å ha en nettside som genererer henvendelser bare ved å eksistere. Og all tiden jeg har brukt på Instagram der innleggene dine bare forsvinner. Det er ikke det samme med en god nettside, den blir værende.”
“JEG ANBEFALER ABSOLUTT DETTE KURSET!”
på innsiden
Hva kurset inneholder
modul 1
HVORFOR GOOGLE ER DIN BESTE VENN
Vi ser nærmere på hvorfor Google er din beste venn – og hvordan du kan øke sjansene for å dukke opp i søkeresultat.
modul 2
FA Å DINE DRØMMEKUNDER TIL Å FORELSKE SEG I NETTSIDEN DIN
Lær de tingene de fleste gjør feil – som faktisk kan koste deg kunder.
modul 3
SKAP INNHOLD FOR Å TILTREKKE DRØMMEKUNDENE DINE
Si farvel til kundene du egentlig ikke vil ha, og ønsk velkommen de til som ønsker å bli dine nye bestevenner.
modul 4
SPRE ORDET
Få flere blikk på siden din, og få andres hjelp til å bli mer synlig.
modul 5
FINN UT HVA SOM VIRKER
Du vil lære hva som betyr noe, så du ikke trenger å kaste bort tiden din.
dette kurset ble laget til deg!
FYLL KALENDEREN er for fotografer som deg. Det er ikke for bloggere, skjønnhetssalonger eller fysiske butikker, men spesifikt for deg. Du kan ikke ta en generisk kurs for å lære dette, eller lese en bok som kan lære deg hva du skal gjøre. Og det sparer deg for å kaste bort tiden din på å teste ut alle triksene du finner.
your business can
change
Gain more visibility
1
Get your website showing up on google
Attract the right clients
2
Create information and inspiration that your dream client will rave over
Make it easy to get inquiries
3
Build a website that will get clients rushing to contact you
Get booked
4
Have clients booking you, instead of ghosting you
…all in a simple and practical way, without wasting time on things you don’t need to know!
heihei
Jeg heter Ingvild.
Mentor for flinke fotografer som ønsker å ha en lønnsom bedrift. En bedrift der du tjener godt med penger og tiltrekker deg kunder du elsker å jobbe med, samtidig som du har en sunn balanse mellom arbeid og fritid.
Jeg elsker å lære nye ting og utvikle bedriften min, og jeg har samlet all kunnskapen min for å gi den videre til deg. Hvorfor? Fordi jeg har vært der selv.
Jeg har gjort alle mulige feil og tatt alle omveiene. Jeg har tatt altfor lite betalt og tatt på meg hvert eneste oppdrag uten å tenke meg om. Dette førte både til utbrenthet og arbeid med kunder som jeg egentlig ikke burde sagt ja til.
Jeg har laget dette kurset fordi jeg har sett hvor mange fotografer som sliter med å jobbe med sine drømmekunder, og jeg er her for å vise deg at det ikke trenger å være så vanskelig.
Jeg har vært der selv. Tidligere var nettsiden min usynlig på Google, og jeg fikk kundene mine gjennom hardt arbeid! Noen kom fra sosiale medier og jungeltelegrafen, og noen gjennom bryllupsblogger. Noen av dem var fantastiske, og noen passet ikke helt det jeg egentlig ville gjøre.
Alt endret seg for noen år siden. Jeg knakk til slutt “Google-koden”, og nettsiden min begynte å vises på første side. Ikke bare for ett søkeord, men for hvilket som helst jeg bestemte meg for å fokusere på. Dette har ført til en enorm økning i potensielle kunder som dukket opp i innboksen min, jeg kunne ta mer betalt for tjenestene mine, og det som er aller viktigst – de kundene jeg booker vil virkelig jobbe med meg (og jeg med dem).
Dette kurset inkluderer trinnene og metodene jeg har brukt for å dukke opp på første side på Google, noe som har ført meg til å jobbe med mine drømmekunder.
sånn
funker det
fyll kalenderen
En effektiv strategi for å booke drømmefotograferinger på nettet.
jeg gikk fra å være usynlig på google
(ja, jeg klikket meg faktisk gjennom hundrevis av sider for å lete etter nettsiden min), til å vises på første side etter å ha gjennomført noen enkle endringer!
la oss gjøre det!
hvor fantastisk ville det ikke vært hvis drømmekundene dine fant nettsiden din?!
– akkurat som jeg gjorde.
Denne kurset kan ta deg fra å ønske flere fotograferinger
til å måtte si nei til folk
plus
the
bonus course
Fill your calendar
– a powerful game plan to book dream shoots through your website.
This course can take you from begging for more shoots and working with the wrong people to having to turn people away.
THE COURSE WILL TEACH YOU HOW TO:
– get your website to show up on google
– create information and inspiration that your dream client will rave over
– build a website that will get people rushing to contact you
– have clients booking you, instead of ghosting you
…all in a simple and practical way, without wasting time on things you don’t need to know!
Normally $594 – now included as a limited-time bonus.
bonus expires in
her er
BONUSEne som er inkludert
begynn å booke drømmekunder
få kurset nå
vanlige spørsmål
Taran
“Jeg tok kurset i sommer, og det er så verdt det. Jeg gleder meg til å se hvordan det vil påvirke bedriften og livet mitt.”